Godlo Polski 164

dzieki

Międzyszkolny Konkurs Piosenki i Pieśni Patriotycznej

 logo-konkurs-piesni-patriotycznej

Ogólnopolski Konkurs Twórczości Plastycznej:
"Świat w oczach najmłodszych"
gif_soneczko

Ogólnopolski Konkurs Literacko-Plastyczny „Piórem i pędzlem”

dzieci11

Programy edukacyjne realizowane przez szkołę

klub bezpiecznego puvhatka

szkola_przyjazna_ywieniu

zasady_2

patronat_ngo

Przyroda
to drogocenny skarb
-edukacyjny program ekologiczny
 

mleko

owoce-w-szkole

Nasza mała biblioteka

01-SP-NALECZOW-PL

Samorząd Uczniowski zaprasza do udziału w Projekcie „Wybieram wodę, bo chcę być zdrowy”, który jest organizowany pod patronatem Zakładu Produkcyjnego „Nałęczowianka”.  W załączniku przekazujemy harmonogram działań i zadania do wykonania dla poszczególnych klas.

Projekt edukacyjny „Wybieram wodę, bo chcę być zdrowy”

Harmonogram działań:

  1. 11. 2016r. oficjalne zaproszenie uczniów do udziału w projekcie. Przydzielenie zadań do wykonania poszczególnym klasom.
  2. 10-22.11.2016r. – przygotowania do wykonania zadań.
  3. 11.2016r. –wykonanie zadań i prezentacja wyników na tablicach szkolnego korytarza (górny parter)-4 godzina lekcyjna.
  4. 11.2016r.-podsumowanie realizacji projektu-spotkanie w szkolnej sali gimnastycznej, wręczenie nagród-3 i 4 godzina lekcyjna.
  5. Zadania dla poszczególnych zespołów klasowych:
  6. Wykonanie indywidualnej pracy plastycznej formatu A3 dowolną techniką na temat: „Wybieram wodę, bo chcę być zdrowy”. (kl. 1a)
  7. Układanie rymowanych zachętek do spożywania wody-prace indywidualne zebrane   w formie jednego plakatu. (kl. 2a).
  8. Układanie rymowanych zachętek do oszczędzania wody-prace indywidualne zebrane w formie jednego plakatu. (kl. 2b).
  9. Układanie rymowanych zachętek do dbania o czystość wody-prace indywidualne zebrane w formie jednego plakatu. (kl. 2c).
  10. Wykonanie planszy edukacyjnej „Owoce pełne wody- 10 owoców, które zawierają najwięcej wody”. (kl.3a)
  11. Wykonanie planszy edukacyjnej „Warzywa pełne wody- 10 warzyw, które zawierają najwięcej wody”.(kl.3b)
  12. Wykorzystaj powtórnie-praca przestrzenna ze zużytej butelki po wodzie.(kl. 3c)
  13. Wykonanie 4 plakatów: „Wybieram wodę, bo nie ma cukru”. Uczniowie pracują w 4 grupach. Każda grupa na plakacie przedstawia wodę i zawartość cukru w 3 innych napojach najczęściej spożywanych przez uczniów. (kl. 4a)
  14. Łyk zdrowia, czyli przepis na zdrowy wodny koktajl owocowy-wykonan 4 przepisów z ilustracją. Uczniowie pracują w 4 grupach. Każda grupa przygotowuje inny przepis. Format pracy A3. (kl. 4b)
  15. Wykonanie 4 doświadczeń z wykorzystaniem wody. Ilustracja fotograficzna  z przebiegu wykonywanych doświadczeń umieszczona na tablicy ekspozycyjnej na górnym parterze. (kl. 5a)
  16. Moja przygoda z wodą –opowiadanie, prace indywidualne zebrane w formie jednego plakatu. (kl. 5b)
  17. Przygotowanie prezentacji multimedialnej (10 slajdów) na temat „Co to jest woda?”(kl.6a)
  18. Przygotowanie prezentacji multimedialnej (10 slajdów) na temat „Wpływ wody na organizm człowieka”. (kl.6b)
  19. Przygotowanie prezentacji multimedialnej (10 slajdów) na temat „Zasady prawidłowego spożywania wody”. (kl.6c)



Program „Wybieram wodę”, którego  organizatorem jest Instytut Promocji Zdrowia i Dietoterapii  zaciekawił panią i 18 uczniów klasy 2a Szkoły Podstawowej w Nałęczowie. Od października 2016r. do 10 grudnia 2016r. realizowaliśmy program „Wybieram wodę”.

Nasze działania prowadziliśmy w szkole, w Miejskim Zakładzie Wody i Kanalizacji w Nałęczowie, Zakładzie Produkcyjnym Wody Nałęczowianka, w Starych Łazienkach Uzdrowiska Nałęczów. Nasza akcja skierowana była w pierwszej kolejności do nas uczniów klasy 2 a, następnie zwróciliśmy się do rodziców, nauczycieli i uczniów naszej szkoły oraz kuracjuszy przebywających na leczeniu w Starych Łazienkach. Realizując zadania z programu „Wybieram wodę” dotarliśmy do ponad 400 osób w naszym miasteczku: uczniów, rodziców, kuracjuszy.

czytaj dalej

'